header1

Küberl C11 chip tuningdoboz (haszongépjárművekhez) K1B600-AB812

Küberl C11 chip tuningdoboz (haszongépjárművekhez) K1B600-AB812

Egységár (darab)
Egységár (darab): 202 997 Ft
159 840 Ft
Küberl C11 tuningdoboz traktorokhoz és buszokhoz EDC rendszerrel. (PD adagolófúvókás motorokhoz NEM alkalmazható)
.

Leírás

Csatlakozó típusok
(0,67 MB)

A beszerelése  rendkívül egyszerű, a kábel csatlakozóit a gyári csatlakozópár széthúzása után a gyári csatlakozók közé kell iktatni, majd egy biztonságos helyen kell rögzíteni a dobozt. (A beszerelés a gyári csatlakozó helyétől függően, 10 perc - 2 óra közötti időtartamot jelent. A KÜBERL tuningdobozok 95%-a - némely régebbi autótípust kivéve - gyári csatlakozóval rendelkezik.)







Kíváncsi arra, hogy növelheti egyszerűen és biztonságosan autója teljesítményét?

 

Küberl C11 tuningdoboz traktorokhoz és buszokhoz EDC rendszerrel

(PD adagolófúvókás motorokhoz NEM alkalmazható)

Akár 15-25%-os teljesítménytöbblet!!!

Akár 5-15% fogyasztáscsökkenés!!!



Miért érdemes tuningolni az autónkat?
 

Sokszor olyan szituációban találhatjuk magunkat, amikor autónk gyári teljesítménye nem feltétlenül elegendő. Mivel a nagyobb teljesítményű autók drágábbak, illetve a luxusadó bevezetése óta fenntartásuk is jelentősen jobban terheli a pénztárcánkat, remek opció a gyárilag gyengébb autó vásárlása, majd utólagos teljesítmény optimalizálása.
A tuning során mind az autó teljesítménye, mind a forgatónyomatéka megnő, ezáltal növekszik a rugalmasság és a menetdinamika, nem is beszélve arról, hogy jelentősen nagyobb vezetési élményben lesz részünk.

Na de leplezzük le a titkot, nézzük, hogyan érhető el akár 15-25%-os teljesítmény növelés és akár 5-15% fogyasztáscsökkenés minőségi teljesítmény optimalizáló tuningdoboz segítségével!

Az általunk forgalmazott tuningdoboz egy olyan külső megoldást jelent, amely a vezérlőegységből jövő jeleket felfogja, majd azokat optimalizálva küldi tovább a befecskendezésnek. Ez azt jelenti, hogy semmilyen beavatkozás nem történik a gépjármű vezérlőegységébe. Az optimalizálásra azért van lehetőség, mert a gyártók általában 30% körüli, vagy afölötti erőtartalékot hagynak az autóban, illetve azok befecskendezését szándékosan "butítják le". Ebből a kb. 30%-os tartalékból akár 15-25% erőtöbblet hasznosítható a minőségi tuningdoboz alkalmazásával a befecskendezési folyamat optimalizálása révén.

Miért fogyaszt kevesebbet az erősebb autó? Kérdésben a válasz! Mivel a motorban már optimalizáltuk az égési folyamatot, nem erőlködik az autó. Ennek köszönhetően nem kell megemelni a befecskendezett üzemanyag mennyiségét, az ideálisabb körülmények miatt jobb hatásfokkal hasznosul az üzemanyag.

Mezőgazdasági járművek tuningolása:

 

Manapság a mezőgazdaságban is egyre kevesebb idő jut a feladatok elvégzésére, különösen a szezonmunkák idején, amikor minden percre szükség van! A megnövelt teljesítményű traktorokkal ugyanaz a munka könnyebben és gyorsabban elvégezhető. Tapasztalataink szerint például szántásnál eggyel magasabb sebességfokozatban tud dolgozni a traktor, ami esetenként jelentős időmegtakarítást eredményezhet. Pótkocsi vontatásnál sem mindegy, hogy mekkora nyomatékkal indul meg a traktor, és az sem, hogy mennyit bír egyszerre kényelmesen vontatni.

Küberl Diesel Tuning:

 

A KÜBERL Tuning GmbH cég specialistái sokéves kutatói munka során modern, elektonikusan szabályzott digitális tuningdobozokat fejlesztettek ki.

A KÜBERL digitális chip tuningdoboz finomhangolására USB porton keresztül, számítógép segítségével van lehetőség.


 


 program

 

A képre kattintva letöltheti a KÜBERL Chip Configurator programot!
*A képek illusztrációk, a doboz kinézete és az állítási értékek típusonként változnak!

 

Tuningdoboz előnyei:
  • Megmarad a dieselmotor összes előnye: takarékosság, rugalmasság, megbízhatóság
  • Az autó gyári hibajelző rendszere érintetlen marad
  • Használatával nem lehet túltuningolni
  • Az esetek 95%-ában gyári csatlakozók használatával beszerelhető, így bármikor szinte nyom nélkül visszaállítható a gyári állapot
  • Autóra hangolható, állítható
  • Akár 15-25% teljesítménynövekedés érhető el használatával
  • Akár 5-15% fogyasztáscsökkenés érhető el használatával
  • TÜV engedély


Visszavásárlási garancia:

Ha bármi miatt nem elégedett a teljesítménnyel a 8 napon belül a terméket kérdés nélkül visszavesszük, amennyiben az sértetlenül, gyári csomagolásban kerül a részünkre visszaküldésre!

Chiptuning vs. Tuningdoboz

A motortuning termékeit érdemes két kategóriába sorolni. Chiptuning (nem forgalmazzuk), tuningdobozok
CHIPTUNING:
A chiptuning elektronikus motorteljesítmény-növelést jelent. Ezt általában a vezérlőegység megbontásával, EPROM cserével (chip), vagy átprogramozással valósítják meg.
A tuningolás ezen módszerét nem ajánljuk utcai használatra, mert az extrém teljesítmény többlet az autó túlzott igénybevétele általi, korai elhasználódását, tönkremenését okozhatja.
 

Chiptuning előnyei:
  • Extrém teljesítménynövekedés is elérhető (akár 30% felett)

Chiptuning hátrányai:
  • Rosszul megírt program súlyos károkat okozhat az autóban
  • A vezérlőegység megbontása, vagy új szoftver feltöltése a gyári garancia elvesztését vonja maga után
  • Eltávolítása nehézkes, esetenként nem megoldható
  • A szoftverprogramozások száma korlátozott, így előfordulhat, hogy egy sikertelen programfeltöltés után nem lehetséges a gyári program visszatöltése, így teljesen használhatatlanná válhat az autó vezérlőegysége!
  • Az extrém teljesítménytöbblet, extrém igénybevételnek teszi ki az autó összes elemét!
  • Aránytalanul drága chiptuning termékekkel találkozhat a piacon
  • Rendkívül időigényes, gyakran csak többszöri próbálkozás után sikerül elfogadható programot feltölteni.
  • Fogyasztásnövekedést von maga után

TUNINGDOBOZ:
 

Az általunk forgalmazott tuningdoboz olyan külső megoldást jelent, amely a vezérlőegységből jövő jeleket felfogja, majd azokat optimalizálva küldi tovább a befecskendezésnek. Ez azt jelenti, hogy semmilyen beavatkozás nem történik a gépjármű vezérlőegységében.


Hogyan lehetséges a teljesítménynövelés, úgy, hogy nem piszkáljuk a vezérlőegységet és nem károsodik az autónk?

Az autógyártók általában körülbelül 30% erőtartalékot hagynak az autókban, illetve szándékosan gyengébb szoftvert használnak. Erre azért van szükség, mert a gyártás során figyelembe veszik, hogy az autónak extrém körülmények között, akár -40 és +50 fokban is jól kell működnie, halknak kell lennie, és tartózkodnia kell a környezetvédelmi határértékek átlépésétől.
A tuningdobozok ezt a kb. 30%-os erőtöbbletet hasznosítják a vezérlőegységből érkező jelek optimalizálásával!


 

Tuningdoboz előnyei:
  • A tuningdoboz beszerelése után is a mérnökök által kifejlesztett motorvezérlő program vezérli az autó befecskendezését
  • Gyári csatlakozókkal kapcsolódik az autóhoz és bármikor nyomtalanul eltávolítható
  • Egyénileg gépkocsira programozható
  • A gyári hibajelző rendszer megmarad, így nem lehet túltuningolni
  • Az autó vezérlőegysége nem veszi észre a tuningdobozt, így teljesen észrevétlen maradhat
  • Megfelelő beállítás és vezetési stílus mellett fogyasztáscsökkentés figyelhető meg
  • Országos viszonteladói hálózattal rendelkezünk, így partnereinknél, vagy központunkban kipróbálhatóak a tuningdobozok, és ha nem elégedett a termékkel, 8 napon belül visszavásároljuk azokat.
  • A tuningdoboz bármikor könnyen ki- és beszerelhető, így új gépjárművekbe is beépíthető.

Tuningdoboz hátrányai:
  • Kétes eredetű, silány minőségű tuningdobozok is kaphatóak (gyakran nevenincs termékek, ismeretlen gyártói háttérrel). Vásárláskor mindenképpen ellenőrizze a gyártói hátteret!
  • Nem elektromos befecskendezési rendszerű autókra (kb 1992 előttiek) nem lehetséges a tuningdoboz beszerelése





Hogy ne csak a levegőbe beszéljünk, nézzünk meg egy mérési eredményt:

DIESEL TUNING

A képen egy teljesítménymérési jelleggörbét látunk (Renault Megane 1.5 DCI):

Az autó tuning nélkül  78,1 lóerős, tuningolva 97,2 Le. A két maximális érték közötti különbség 19,1 Le, azaz 24,45%.
(A kinagyított rész nem a maximális különbséget mutatja, hanem egy alsó tartományból kiragadott értéket.)




BENZINES TUNING

A képen egy teljesítménymérési jelleggörbét látunk (Renault Megane 1,6 RT):

Az autó tuning nélkül  80,7 lóerős, tuningolva 88,6 Le. A két maximális érték közötti különbség 7,9 Le, azaz 9,8%.
(A kinagyított rész nem a maximális különbséget mutatja, hanem egy alsó tartományból kiragadott értéket.)
 

Kapcsolódó kiegészítő term kek



Ha jól sejtem, érezte már Ön is, hogy elektromos gázpedállal szerelt autója kissé nehézkesen reagál a gázadásra. A probléma megoldására nyújtunk segítséget
a következő termékünkkel:

SPRINT BOOSTER intelligens gázpedáltuning

 A gyorsulás új dimenziója!

 

 

 

Mi is az a SPRINT BOOSTER?

A SPRINT BOOSTER egy olyan utólagosan beszerelhető gázpedáltuning, amely jelentősen megnöveli a vezetés élményét azáltal, hogy csökkenti az elektromos gázpedál reakcióidejét.

 

 

Az én autómba is lehet SPRINT BOOSTER-t szerelni?
 

IGEN, amennyiben az Ön autója elektromos gázpedállal szerelt. Több, mint 100 különböző autótípushoz elérhető a termék. Manuális és automata váltóval szerelt gépjárművekhez egyaránt tudunk SPRINT BOOSTER-t ajánlani.

 

 

Amit a termékről tudni érdemes:
 

A SPRINT BOOSTER ÚJ AUTÓKBA IS BESZERELHETŐ,
HISZEN AZ AUTÓ GYÁRI GARANCIÁJA MEGMARAD!

 

Hogyan lehet ez?

 A SPRINT BOOSTER e- minősítéssel (e24031712) és TÜV engedéllyel rendelkezik!

 

 

A SPRINT BOOSTER nem avatkozik közbe és nem is változtat meg semmiféle paramétert az autó elektronikai rendszerében! Ilyenek például az ABS, CAN-BUS, ECU...

 

 

Néhány szó a beszerelésről:

 

A SPRINT BOOSTER gyári csatlakozóval van szerelve, így a gyári alkatrészek károsítása nélkül szerelhető be, illetve távolítható el az autó esetleges eladása esetén. Egyszerűen, a gyári csatlakozópárok közé kell beiktatni a készüléket.Figyeljünk arra, hogy kattanásig toljuk a csatlakozópárokat a tökéletes érintkezés érdekében.<

Kategória - mobil